THE MOST UNBELIEVABLE CDM!! 85 RTTF ZAKARIA 7 MINUTE SQUAD BUILDER - FIFA 21 ULTIMATE TEAM

7 nov. 2020
19 951 Weergaven

We build two amazing teams around this incredible new card!!
BUY COINS!! - bit.ly/u7buy-JACK54
Use JACK54 for 5% off!!
Instagram ► Search 'JACK54HD'
SUB! - @CapgunTom
Buy my Elgato Game Capture & Equipment here! - bit.ly/Jack54HD
Twitter ► twitter.com/Jack54HD
Click Here To Subscribe! ► nlworld.info
On this channel you will find tons of FIFA 20 collaborated videos with other NLworldrs!
Songs I use in my videos -
Anywhere You Go - DJ Mayson
Lies (Killrude Remix) - Chris Coral
No Sugar Coated Love (Squiid Remix) - Tape Machines
Remember Our Story - Rocco Vanwell
Sleeping In My Head (Manta Circle Remix) - Siine
Stormy Weather (Manta Circle Remix) - Daniel Gunnarsson
The Winner - Tape Machines
Unbroken - Hallman
We're Dynamite (Hallman Remix) - Craig Reever
White Flag - Tape Machines
#FIFA21 #ULTIMATETEAM #SQUADBUILDER

Reacties
  • Love the Tom discard

    Thomas SchramaThomas SchramaMaand geleden
  • U should do a rule that when they wanna keep that player they have to discard a player from the transfer market for a price.

    Robert VerwijsRobert Verwijs2 maanden geleden
  • The video quality continues to get worse... what is that gameplay segment, so close to stopping watching this channel

    YesyesyesyesyesYesyesyesyesyes2 maanden geleden
  • Wtf was that gameplay??

    Tsimafei TsykunouTsimafei Tsykunou2 maanden geleden
  • Paddy bamford 💙

    Callum WainwrightCallum Wainwright2 maanden geleden
  • In my opinion, Jack should do a house tour

    Christopher DrysdaleChristopher Drysdale2 maanden geleden
  • When will the 7min team takedown come out?

    Talal ChowdhuryTalal Chowdhury2 maanden geleden
  • Yikes it’s difficult to watch jack Tom and two other screens! Gheeeee whizzz guys lol

    Jonno YJonno Y2 maanden geleden
  • The 2 screens u shouldn’t do again tbh

    Matthew JackMatthew Jack2 maanden geleden
    • I don’t think that was intentional Mate

      Qt ChipQt Chip2 maanden geleden
    • what

      TarzTarz2 maanden geleden
  • Can you ditch the double feature please

    Shannon FunnellShannon Funnell2 maanden geleden
  • Lazy do you not watch the video back

    YellowT-shirtGamingYellowT-shirtGaming2 maanden geleden
  • Here before gameplay fixed

    Hugh QuinnHugh Quinn2 maanden geleden
  • Great splitter work there Jack 👍🏻

    pobgpobg2 maanden geleden
  • Tom: Scream Akinfenwa Even the best of them make mistakes

    Jason WoodJason Wood2 maanden geleden
  • Tom's hoodie is fire

    LS15LS152 maanden geleden
  • Tom how did you not put Shaquiri down ? It's Jack ! He's a Liverpool fan and he always uses him !

    Thiago CoutoThiago Couto2 maanden geleden
    • @McDoe Same to be honest !

      Thiago CoutoThiago Couto2 maanden geleden
    • I always enjoy watching Tom lose so it’s all good!

      McDoeMcDoe2 maanden geleden
  • Jack could’ve used Militao & Neto. Tom should’ve used Schulz

    Danny JohnsonDanny Johnson2 maanden geleden
  • LOL TOMS GAMEPLAY

    1000IQ KYE1000IQ KYE2 maanden geleden
  • Here before Tom's gameplay is fixed 😆

    Toby RowbothamToby Rowbotham2 maanden geleden
  • Good card but probably won't get many upgrades

    Faraz AliFaraz Ali2 maanden geleden
  • here before gameplay is fixed

    Marko BerceMarko Berce2 maanden geleden
    • Still isnt

      Lorenzo JonesLorenzo Jones2 maanden geleden
    • @Alan Mijo yeah i guess he forgot

      Marko BerceMarko Berce2 maanden geleden
    • Yeah he’s not gonna

      Alan MijoAlan Mijo2 maanden geleden
    • Same

      Will MarshWill Marsh2 maanden geleden
  • Gotta love the vids

    Gaming CommunityGaming Community2 maanden geleden
  • Btw first like

    Hani Al HomsiHani Al Homsi2 maanden geleden
  • Love the vids man

    Hani Al HomsiHani Al Homsi2 maanden geleden
  • Hi there pls heart me

    Hani Al HomsiHani Al Homsi2 maanden geleden
NLworld